Communication technology

ماوَقَع کلاس تکنولوژی های ارتباطی

Communication technology

ماوَقَع کلاس تکنولوژی های ارتباطی

گزارش‌ها و تکالیف کلاس تکنولوژی های ارتباطی
مدرس‌: دکتر دهکردی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ماوَقع جلسه پنجم

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ق.ظ


وارد کلاس که شدم، حدود پانزده، بیست جفت، چشم غریبه میخ چشمانم شدند. نه خبری از استاد بود و نه چشمان خواب‌آلود سر صبح بچه‌ها. 

عقب گرد کردم و پی کلاس گشتم. همین پروسه گشت! یک ربع، بیست دقیقه طول کشید. لذا از گزارش مقدمه کلاس معذورم!! 

از آن جا که من وارد شدم، بحث در خصوص فضای ابری و big. Data بود. فضای ابری در کنار تمام مزایا و قابلیت هایش در نظر غیرقابل اعتماد و تا حدودی ترسناک می‌آید. فضایی که ریزترین اطلاعات شخصی هر فرد تا سلایق و نوع نگاه افراد را در خود ذخیره کرده میتواند به عنوان بزرگ ترین بانک اطلاعاتی بزرگ‌ترین ضربه ها را به کاربرانش بزند. تصور این که با وجود چنین چیزی، فضای شخصی دیگر معنای خود را از دست میدهد، بسیار سخت است. 

در ادامه کلاس هم بنده حقیر اپلیکیشن مفید و پرکاربرد pinterest را خدمت دوستان معرفی کردم. هشدار: این اپلیکیشن اعتیاد آور است:)))) 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
زهرا کیان

نظرات  (۱)

۱۰ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۰۵ محمد فرهمند
چه جالب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی