Communication technology

ماوَقَع کلاس تکنولوژی های ارتباطی

Communication technology

ماوَقَع کلاس تکنولوژی های ارتباطی

گزارش‌ها و تکالیف کلاس تکنولوژی های ارتباطی
مدرس‌: دکتر دهکردی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ماوقع جلسه دوم

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ق.ظ

این جلسه از سری کلاس های ٨ صپح! دکتر دهکردی، بر محور google و متعلقاتش پیش رفت... ظرفیت‌‌ها و امکانات google به عنوان ابزاری که خیییییلی فرا تر از یک موتور جست و جو گر کارایی دارد، معرفی شد.یکی از نقاط قوت google, همین google translate است. قابلیت های google.T بیشتر از ترجمه کلمات و عبارات مختلف از یک زبان به زبان دیگری است. موارد استفاده google.T عبارت است از:

_ یافتن نحوه صحیح نوشتن اسامی در زبان های مختلف: translitrate

_ تلفظ صحیح کلمات

_دسترسی به متن ترجمه شده، با کپی کردن link مطلب در  google translate.

در ادامه کلاس، لزوم تسلط همه دانشجویان ارتباطات بر تایپ ده انگشتی مطرح شد. هر جلسه چند دقیقه ای صرف تایپ هوایی می‌شود...!!

پ. ن : متن ترجمه ی روزنامه گاردین  را در ادامه بخوانید.



دیدگاه نگهبان در مورد انتخابات در اسکاتلند: یک نظرسنجی محوری برای SNP

آخرین انتخابات عمومی یک پیروزی برای SNP بود. در حال حاضر ملی گرایان صورت یک مقاومت مواجه تصمیم بگیرید که اگر اسکاتلند SE دارای پرسی استقلال دوم

روت دیویدسون رهبر محافظه کار اسکاتلندی و ترزا می، روز جمعه مبارزه در ادینبورگ


روت دیویدسون رهبر محافظه کار اسکاتلندی و ترزا می در ادینبورگ در مبارزات انتخاباتی در جمعه.
خانم مه گفت هر چیزی به جز یک رای برای محافظه کاران رای برای تضعیف اتحادیه بود. عکس: استفان روسو / 


t در اینجا حداقل سه انتخابات عمومی مصرف ها Khac در انگلستان در حال حاضر. اولین، در انگلستان و ولز، تا حد زیادی در مورد ترزا می و انگلستان و جبل الطارق اتحادیه اروپا رفراندوم عضویت. دوم، در ایرلند شمالی است، در مورد اختلافات جمعی تاریخی استان است. سوم در اسکاتلند است، و آن را در مورد موضوع استقلال در مقابل اتحادیه، انگلستان و جبل الطارق اتحادیه اروپا رفراندوم عضویت از منشور دیده می شود.

ترزا می به ادینبورگ در روز جمعه رفت و فرو انتخابات سوم. راه اندازی مانیفست محافظه کار اسکاتلندی ، ساخته شده بدون استخوان مورد خانم ممکن است او را آیا اتحادیه و قصد او "به ایستادن به ملی گرایان". این زمان برای یک همه پرسی استقلال دوم نیست، او هشدار داد. هر چیزی به جز یک رای برای محافظه کاران اسکاتلندی رای برای تضعیف اتحادیه بود.

چندی پیش، که برنده حزب محافظه کار زمین لحن ناشنوا به ممکن است به خلق و خوی اسکاتلند به نظر می رسید، و حتی سطح از نظر سیاسی خودکشی. نمایندگان مجلس محافظه کار در خارج وجود دارد به تازگی به عنوان سال 1997. نام تجاری سمی بود محو شد. محافظهکار انگلستان در برابر خلق و خوی جدایی رند قوی است. اما خانم مه است مارگارت تاچر نمی ، و زمانها در سیاست اسکاتلند حال تغییر است.

سال گذشته، نیکولا ماهیان خاویاری رهبر SNP تفسیر بریتانیا و جبل الطارق اتحادیه اروپا رفراندوم عضویت، 62٪ مخالف بود کدام یک از اسکاتلندی، به عنوان یک لحظه تحول که راه را به سوی یک همه پرسی استقلال دوم را باز کنید. افکار عمومی در اسکاتلند هنوز تردید به دنبال او به پایین مسیر CO. پشتیبانی از رفراندوم دوم، در میان عدم قطعیت از انگلستان و جبل الطارق اتحادیه اروپا رفراندوم عضویت، از حق منحرف شدند است. به تازگی آن را به زیر 50 درصد سقوط کرد . رتبه بندی خانم ماهیان خاویاری انجام داد. رتبه های دولت خود را، به خصوص در زمینه بهداشت و آموزش - دو موضوع تحت کنترل مستقیم دولت SNP است - cũng در کاهش. آخرین نظرسنجی در استقلال خودش را تنها 44 درصد نشان می دهد. Canvassers با اولویت بی صبری خانم ماهیان خاویاری به عنوان گزارش یک عامل در آستان در مبارزات انتخابات عمومی.


حزب ملی اسکاتلند واضح است که حزب حاکم در اسکاتلند باقی می ماند. اما در حال حاضر تحت سلطه جدی چالش خود را برای اولین بار در یک دهه، اسکاتلند محافظه کاران عمدتا از، تحت رهبری کاریزماتیک روت دیویدسون است. انتخابات اخیر محلی دیدم افزایش حزب محافظه کار، که در نتیجه معاملات ضد SNP در برخی از 32 شوراهای اسکاتلند آویزان حزب محافظه کار و کارگر بین دشمنان تاریخی است. رای گیری تاکتیکی علیه SNP متاسفانه در انتخابات عمومی 8 مارس است بیش از حد. حزب ملی اسکاتلند را لغزش از کرسی در 2015 انتخابات عمومی - 56 پیروزی از 59 - تنها دو سال پیش بود. هنوز تعداد کمی از انتظار به تکرار آن در سال 2017 اضافه شده است.

اگر چه SNP مقدار کمی از زمین در انتخابات هولیروود سال گذشته از دست داده، انتخابات عمومی را می توان شکل گیری تا به برای SNP علت انتخاباتی معکوس مهمترین آنها، در دهه گذشته است. حدود یک سوم از SNP رأی دهندگان رای برای انگلستان و جبل الطارق اتحادیه اروپا رفراندوم عضویت، و بیشتر به یک THI رای برای یک طرفدار انگلستان و جبل الطارق اتحادیه اروپا حزب پرسی عضویت باز هستند. بی صبری با SNP نباید اغراق شده باشد، اما قطعا وجود دارد. حوزه SNP وست مینستر DJA قلعه CO برای مدت زمان طولانی در حال حاضر مانند اهداف نگاه کنید، به طور عمده برای محافظه کاران. اثرات روانی این مقاومت مواجه می تواند بیشتر از تعداد واقعی.

خانم مه به وضوح احساس جزر و مد در حال اجرا است راه خود را سیاسی. این هفته حزب محافظه کار بیانیه، طول می کشد یک خط سخت تر است قبل از علیه یک همه پرسی استقلال زغال سنگ است. پس از اصرار trước DJO "در حال حاضر زمان نیست"، خانم مه حال حاضر به دنبال یک دستور به مخالفت با رفراندوم دوم "تا زمانی که انگلستان و جبل الطارق اتحادیه اروپا فرآیند رفراندوم عضویت است بازی کردن" و "رضایت NEU عمومی آن اتفاق می افتد وجود دارد." که به معنی که او هر گونه رفراندوم دوم اجازه نمی باشد اکثریت هولیروود NEU برای آن را پس از 2021 انتخابات اسکاتلند وجود دارد.

اگر در واقع موضع جنبش عدم تعهد او، آن را đại ان با حروف درشت خواستار بلوف SNP از. توسط 2021، SNP خواهد اداره اسکاتلند به مدت 14 سال. برای قرار دادن یک رفراندوم دوم در مرکز هولیروود بعدی آن می تواند وفاداری بسیاری از SNP سعی رأی دهندگان را ارائه دهد. خانم ماهیان خاویاری متاسفانه وسوسه می شود به پلیس THI رفراندوم پاسخ در 2018-19 در اوایل بدون مجازات های قانونی لازم است. اما این امر می تواند یک دوره پر مخاطره حتی سطح، آن را در شکست به خصوص اگر به پایان رسید، به عنوان نظر سنجی hiện پیشنهاد آن را.

انتخابات 8 ژوئن در اسکاتلند بنابراین محوری است. طرفدار اتحادیه بهتر فیلم La احزاب به دلیل در تاریخ 8 ژوئن، بیشتر خانم مه احساس در امتناع تماس برای رای استقلال دوم تقویت شده است. در همان زمان، nhiên توی، بتنگس، نتیجه VD می تواند حال حاضر پولیس در DJO SNP تا ​​این امکان که آینده خود را به عنوان قهرمان لو اسکاتلند TRONG پلیس به طور فزاینده محول، بریتانیا پس از انگلستان و جبل الطارق اتحادیه اروپا رفراندوم عضویت مواجه تسریع کند. خانم مه می تواند داشته باشد بسیاری از قدرت های جدید به هولیروود پس از انگلستان و جبل الطارق اتحادیه اروپا رفراندوم عضویت پیشنهاد. در دراز مدت، سازش در امتداد خطوط những ممکن بهترین معامله را برای هر دو طرف ثابت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
زهرا کیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی