Communication technology

ماوَقَع کلاس تکنولوژی های ارتباطی

Communication technology

ماوَقَع کلاس تکنولوژی های ارتباطی

گزارش‌ها و تکالیف کلاس تکنولوژی های ارتباطی
مدرس‌: دکتر دهکردی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ماوقع جلسه اول

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸ ب.ظ

بنای کلاس تکنولوژی های ارتباطی از جلسه اول، بر مشارکت دوجانبه گذاشته شد. به این معنا که هر جلسه تمام حاضرین، چه استاد و چه شاگرد، باید محتوایی برای عرضه داشته باشند...
کلاس هشت صبح را با معرفی (کد مورس) شروع کردیم و با آموزش کاربرد (feed reader) پایان دادیم.
_کد مورس روشی برای انتقال پیام و اطلاعات است که در آن از یک رشته نشانه‌های بلند و کوتاه استاندارد به نام خط و نقطه استفاده می‌شود. الفبایی که برای ارتباطات تلگراف و مخابرات رادیویی مورد استفاده قرارگرفت.
!!! همه برای جلسه بعد باید این الفبا را از بر باشیم!
بلکه روزی به کار آید:))

از آنجا که در نگاه استاد، شاگردان کلاس، هیچ بویی از تکنولوژی های روز نبرده بودند و به شرایط زمانه آگاهی نداشتند، همگی ملزم شدیم یک حساب کاربری در twitter, YouTube و Linkedin بسازیم.

و اما feed reader یا RSS Reader  برنامه های دسکتاپ و یا تحت وبی هستند که مطالب و اخبار سایت ها را در یک جا بصورت مجتمع برای شما جمع آوری می کنند و شما می توانید آنها را دسته بندی کنید و بدون نیاز به مراجعه به سایت ها مطالعه کنید. تقریبا تمام وب سایت ها اخبار و مطالب خود را در قالب RSS یا feed عرضه می کنند، شما فقط کافی است فید سایت مورد علاقه خود را به یک feed reader اضافه کنید، از آن به بعد آن feed reader در بازه های زمانی مشخص فید افزوده شده توسط شما را چک می کند و آخرین مطالب و اخبار موجود در آن را برای شما نمایش می دهد.



کلاس درس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
زهرا کیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی